Metodologija

Populiariausių interneto parduotuvių reitinguose dalyvauja visos elektroninės parduotuvės, kurios siunčia prekes į Lietuvą bei turime jų lankytojų srauto duomenis.

Kadangi ne visų interneto parduotuvių lankytojų srauto duomenys yra viešai prieinami, kviečiame elektronines parduotuves pateikti savo lankytojų srauto duomenis.

Reitingo dalyvių sąrašas nuolat pildomas, todėl jei nerandate savo internetinės parduotuvės, prašome mums pasiūlyti nuorodą.

Jei reitingo atnaujinimo metu svetainė buvo nepasiekiama, ji pašalinama iš reitingo.

Svetainės pozicija reitinge nustatoma pagal lankytojų srautą (sesijų skaičių) tarp lankytojų iš Lietuvos.

Populiariausių interneto parduotuvių Lietuvoje reitingo sudarymui naudojami duomenys iš SimilarWeb viešai prieinamos informacijos. Pagal šią informaciją sudarytas reitingas koreguojamas iš interneto parduotuvių pateiktos Google Analytics informacijos.

Jei Google Analytics ir SimilarWeb duomenimis sudarytas reitingas skiriasi, tai prioritetas taikomas parduotuvių pateiktiems Google Analytics duomenims. Reitingo sudarytojai pasilieka teisę į reitingą netraukti Google Analytics duomenų, jei jie kelia įtarimų dėl jų teisingumo.

Esant poreikiui tikslinti duomenis, gali būti pasitelkiama informacija ir iš kitų viešai prieinamų šaltinių, kaip Alexa, Rekvizitai.lt, SemRush ir pan.

Pagrindinis reitingas skelbiamas ir atnaujinamas kartą per mėnesį, teminiai reitingai skelbiami ne dažniau nei kartą per mėnesį. Reitingo skelbimo dažnumas gali būti keičiamas be atskiro pranešimo.